svårt att inte älska...

Les Mills body combat... :). Fattar inte att det var så länge sen sist, Umeå. före graviditeten med Kitty till och med... Hur kan man glömma en sann älskare bara så där haha :). Men starkast minne av body combat är ju Forma-tiden när jag tränade med Henna och en tjej som heter Johanna. Sedan när vi blev Umeå-bor så var det ju bara karate... och sedan kom två små gangsters under loppet av två år (minus två veckor) och sedan dess, och jag SKÄMS har det närmaste jag kommit träning varit promenader med och utan vagn samt sporadisk (väldigt sporadisk) löpning... Typ en gång i månaden... Och ja jag skyller på tidsbrist och fram för allt bristen på ork. Till exempel efter att Kitty kom, då var jag panik-trött och gick i säng runt 19-20 på kvällen i 10 månader. När K var 1 sa vi, nu tar vi bebis nummer 2 och jag var gravid igen typ 1 månad senare :). Så blev det en graviditet med foglossningar, sjukgymnast och heltidsarbete... Sedan kom Alexander... Och så var man väl människa igen runt hans 1 års dag :). Nu är lillchefen 1,5 år och jag börjar känna mig pigg och motiverad... Men fortfarande är tidsbristen mitt största hinder... Men nu när Kit (och jag) dansar på söndagar på 360 så känner jag att jag blev mycket hemmavan på arenan, som om man aldrig varit borta vet ni... Jag tänker att jag är värd att få börja träna en gång i veckan. Dessutom så kommer det bara att göra mig till en piggare, sundare och bättre morsa... Nog för att jag redan är en schysst mamma, men ni vet... mår man bra själv så blir allting bättre! Nå jag ska inte raljera...
 
Hur som helst, min ÄLSKADE make har fixat 10 stycken träningspass med Les Mills body combat åt mig, på dvd. Och de är verkligen JÄVLIGT BRA!!! Riktigt inspirerande och proffsiga instruktörer! Jag har redan gjort 4 pass =). SWEEET! And I love it! Tur att vi har stort vardagsrum... Perfekt när kidsen somnat... Jag menar om de somnar, 19.30 och jag kör ett pass på 50 min, så är jag klar före 20.30.
 
Men sen så tänkte jag att nu köper jag ett 10-kort på 360 och då räcker det ju i 10 veckor =). Då kan jag gå på en combat, en pump, en spinning etc etc... För nu känns det verkligen som att motivationen är tillbaka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0