Funky kids

Ja. Jag ska skriva nåt. Det var verkligen länge sedan jag gjorde det. Ändå har jag dagligen besökare på denna blogg... Det är hängivet.
 
Jag och Kitty har dansat funky idag. Det var jätteroligt! Jag kan äntligen träna med min dotter, som jag har längtat, haha. Nä, men det var riktigt kul att få dansa loss med alla barn och morsor och farsor :). Och Kitty verkade tycka det var hur roligt som helst! Nu har vi en sak att göra tillsammans hon och jag i flera veckor fram över, kan inte bli bättre.
 
Annars jobbar jag och står i. Hinner inte med mycket annat än jobb, familj, vardagsrutiner och inte mkt mer än så... Helgerna går försvinnande fort. Lördag morgon kommer man på att städningen är på gränsen till skälig levnadsnivå, man vill hinna GÅ UT med kidsen, man vill hinna träna, se film, umgås... så vips! Har helgen redan gått och man har som vanligt haft för lite tid till allt man behöver göra...
 
I sommar ska jag jobba... Men sedan ska vi ut på en liiiten resa. Bara vi fyra. Bara en sväng. Men har velat åka dit så länge och det känns som om det blir perfekt att göra det i september-oktober skiftet så där... :)
 
Tja då... Ska försöka skriva nåt snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0