Dagens träning

 
45 min Funky kidz :)
50 min body combat
10 min core...
 
kom på mig själv med att det kanske är på sin plats att ta det liiiite lugnt, men jag vet inte för mig är det ofta antingen "på" eller "av"... Faaast jag ska ju till Kiruna på min morfars begravning i veckan, så då kommer jag inte kunna träna på minst 2 dagar, sedan är det nästan som om man vill "passa på" när kidzen somnar 19.30... Vad ska man annars göra? Kommer inte på något vettigare än att träna lite... Rätt vad det är så får man i stället en kväll med trots eller skrik... Och jag är fortfarande positivt överraskad av mina dvds... Meeeen det skulle inte sitta helt fel med lite spinning, få svettas as hell, ungefär... Fast som vanligt är veckan fullproppad med jobb, snabbtripp till Kiruna, Alexanders sabla vaccin som redan avbokats två gånger (en gång av dem och en gång av oss)... När är fortfarande den ledande frågan... På lördag gissningsvis. Snacka om att behöva schemalägga sitt liv in i minsta detalj... Tajmat och klart... om man får vara frisk... Flunsa en veckan, magsjuka andra...
 
Over and out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0