Mono Inc

Mono Inc (Goth)
 
Jag blir berörd intill min innersta nerv
jag hänförs, vidrörs
gråter inombords
tappar andan
sjunker djupt
och stiger högt
faller och fångas
trängs inom mig
brister
och rinner ut....
 
Nej det finns inga ord.
 
"Gothic Queen"
"If I fail"
"No more fear"
"Forever"
och många, många fler låtar...
 
Jag har aldrig lyssnat speciellt mycket på goth av olika anledningar, men den här gruppen har trängt igenom till min innersta kärna och verkligen lämna kvat en känsla. Den här gruppen är verkligen musikaliska genier och jag blir så emotionellt berörd att jag knappt kan lyssna på dem. Tror inte att de är bra för mig. Inte för någon. I alla fall inte i för stor utsträckning. Lyssna! Men det kommer att göra ont!
 
Over and out...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0