Dagisbarnen

Igår när jag hämtade gosse från dagis så sa de att han hade lekt som bara den, ätit bra och sovit i närmare två timmar. Då blev det ett glatt mamma♥ vill jag lova. Och tösabiten kom hem utan en påse med blöta byxor. Nu mera använder hon lilla toaletten på dagis. Hemma använder hon pottan när hon ska kissa och bajsa och nattblöjan är alltid torr på morgonen. När hon varit vaken en kvart så ber hon om pottan och kissar då i den, min stora flicka! Dock tycker hon att det är läskigt med toaletterna på stan, men kissa i skogen går bra... Synd bara att det blir för kallt för det snart. Men, men. Nu sitter jag och väntar på att kusin Linda ska ringa, för vi ska göra något så himla roligt som att fara på soptippen med skräp. Men sådant måste man också göra så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0