Tillbaka hemmavid

Har haft en rolig och minst sagt händelserik vecka i Kiruna. Första helgen var det möhippa och andra helgen bröllop =). Det var verkligen ett fint och trevligt bröllop på alla sätt och vis och nu är Henna och Rikard man och fru ♥. Men vi har även varit och är, sjuka... Jag släpade mig och Alex till vårdcentralen idag och läkaren sa att vi har en virusinfektion. Jag har svinont i min hals och hostar som bara den. Men inte får man vila mycket för i morgon börjar jag jobba igen och jag vägrar att sjukskriva mig det första jag gör (får sitta med stängd dörr och hosta för mig själv). Ska jobba på mitt "vanliga", förra jobb som biståndsbedömare. Så nu mina kära och trogna läsare så kommer jag inte sitta hemma och blogga, vilket nog ingen hade förväntat sig heller eftersom jag aldrig hinner blogga som det är nu. Men jag lovar att jag ska "gästspela" här ibland. Finns egentligen massor jag skulle vilja skriva om och bilder att lägga upp, men tiden finns inte just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0