En egen dag med Kitty

Idag har jag och Kitty haft en egen dag på stan =). Vi har tittat lite i leksaksaffären, varit och fikat samt varit på Bio och sett Liten skär och alla små brokiga. Kitty tyckte det var jättekul att få gå på Bio och jag tyckte att det var så kul att få en egen dag med henne. Nu i kväll så förvånade fröken oss med att ta på nattlinnet, släcka lampan och krypa ned i sängen helt själv kl 18. Hon sa att nu ville hon sova. Och sedan dess har hon sovit. Och då fick jag busa med och bada lillebror och ge honom uppmärksamhet. 
 
Söt och rolig film. Kitty skrattade gott =)
 
 
 
Nu ska jag passa på och ha lite eeeeegen tid =)
Vilket innebär ett glas rött! Och lite efterlängtad läsning! Lyckan var gjord när jag fick denna härliga bok med posten igår. Då var höstens kvällar räddade för en tid fram över! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0