Badis

Idag har vi varit å badat på familjebadet på Edda =). Gissa OM kottarna tyckte att det var kul! Blev ju "premiär" för Alex att vara där. Det bara lyste om dem kan jag säga =). Tyvärr glömde vi kameran...
 
Stort grattis till Linda och Niklas som äntligen har fått sin lilla tös! Längtar tills vi får komma och hälsa på och se det lilla underverket =). Då blir man säkert hemskt bebissugen igen =)
 
Igår somnade jag med ungarna, men nu ska jag ta ett glas rött och läsa i min bok, har inte ens orkat öppna den den senaste veckan. Alex har vaknat runt 4.30-5.00 och så har man jobbat till 17.00 och då är man heeeeeelt slut när barnen är i säng. Mm-m, så är det. Men vad gör väl det, Alex har sagt tre nya ord idag, "tugga", "docka" och "lego" och han pratar klockrent! Kan ni fatta att han är 15 månader?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0