Heeeeej ;)

Barnen i säng, lite röd dricka i glaset mina vänner! =)
Vilken vecka det har varit!
Jobbat, typ storhandlat efter det, hem och laga mat, bada barn, sedan tömma sovrum (ställa i ordning det rum som blivit klart...), upp kl 5.30, fortsätta att tömma sovrum. Gaahhh... Men nu har vi jättefina golv ska ni veta! Snart blir det även att byta köksinredning som jag efter många om och men har valt och beställt. Det blev vitlaserad ek. Har även valt tapeter till datarummet i grått och silvergrått och det blir bytt i januari... =). Blir ju kul att få lite fint nu när vi bestämt oss för att stanna i lägenheten tills det blir att köpa hus (och det kan ju ta några år). Blir alltså definitivt inte att flytta från stan. Känns skönt att man har bestämt sig.
 
Idag var vi till Linda och Niklas och deras lilla Bonnie som hunnit bli hela fyra veckor. Så himla gulligt namn alltså! Och jag vet ju vad det gör med mig att gosa med bebisar.... Spelade ingen roll att Alex har maraton-gnällt i fem timmar efter det. Men stackars gubben har tandsprickning igen ;(. Förresten sa han ett nytt ord idag, "Ölk", alltså mjölk. Han pekade på mjöken och höll fram sin mugg och sa "ölk, ölk!"
 
Och så ett stort grattis till Sussi-gumman och Hannu som har fått sin lilla Ossi! =). Det är så fantastiskt det här med bebisar! 
 
Bebisar alltså, jag vill verkligen ha en till. Men om typ 6 år eller nåt sånt... Men sen en liten skrattande glad Baby-Jake (söt bebis i ett barnprogram som Alex älskar). Fast just nu är det ganska skönt att kottarna börjar bli större... Tänk, redan 3,3 respektive 1,4 år =). Kitty som kan läsa sitt namn och skriva ett K och Alex som säger "ölk, ölk!" =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0