Duktiga ungar =)

Jag är en stolt mamma! Jag fattar inte att våra barn är så duktiga på att somna själva. Alexander har alltid somnat själv i egen säng, eller i alla falld det senaste året! Man lägger honom i hans säng, ger honom välling och hans kissemiss och sedan somnar han. Och han vill inte bli störd när han ska somna, då blir han sur! Och Kitty, hon gick och lade sig själv i kväll. Först satt hon och bläddrade i en tidning, sedan lade hon den ifrån sig, kröp ned under täcket och somnade. Henne har vi inte sövt på ett år snart. I natt vaknade hon och ropade på mig ett par gånger, men hon vill inte komma till min säng. Men jag tror att det är för att jag snarkar =P.
Man försöker verkligen ta sig tid med barnen när man kan, med tanke på att jag är mycket på jobbet... Det är inte världens hemskaste grej att lillchefen vaknar 04.00-05.00 nu för tiden för då får man i alla fall gosa på morgonen, titta på Baby Jake och äta frukost tillsammans innan det är dags att gå till jobbet. Kitty vaknar typ när jag ska gå till jobbet, men då är hon uppe lite längre på kvällen så då kan vi läsa tillsammans. Det är inte alltid så kul att jobba heltid även om man gillar sitt jobb... Men barnen känns ju jättetrygga ändå och det gör det ju lättare. Man får verkligen passa på att använda varenda minut av helgen sedan. Nu till helgen har Kitty valt att vi ska gå på Stadsbiblioteket och låna böcker =). Det är mammas tjej det! =)
 
Just det ja, förra helgen var vi på Halloween-disco och jag ska försöka lägga upp bilder på det så fort jag får tid, förhoppningsvis till helgen!
 
Godnatt, snart i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0